3 Haziran 2015 Çarşamba

STAND BAŞINA BİRRR Kİ !

Haftaya yoğun başladık bayanlar baylar (ama en çok bayanlar :)). Artık Avon hayatımda oldukça büyük bir yer kaplıyor, hem de zevkle. Dışarıdan bakınca "Amaaaan Avon işte, herkes yapıyor, birşey kazandırmıyor ki" şeklinde görünen imajın aslında ne kadar boş ve yanlış bir inanış olduğunu ben işin içine girince öğrendim. Bir kere Avon kazandırmıyor diye bir şey yok! Bunu unutun.

Avon'daki felsefe:
 Ne kadar ekmek, o kadar köfte şeklinde.

Ek iş mantığıyla yaparsan bu işi, çevrene bağlı olarak küçük veya orta ölçekte kazanabiliyorsun. Çok rahat cep harçlığını çıkarır,hatta zorlarsan evine azımsanmayacak katkılarda bulunabiliyorsun. Ama Avon'da büyümek, hem de çok büyümek kesinlikle zor değil! Sadece Avon'u ek iş mantığıyla yapmaman gerekiyor. Gerçek bir ekip kurup büyümek isteyenlerin, öncelikle Avon'a vakit ayırmaları gerekiyor. İlk etapta tabikide çevrenin desteğiyle ilerliyorsun, ama sonra bir bakıyorsunuz ki kısır bir noktaya varmışsınız. İşte orası kırılma noktası. O noktadan itibaren devam etmeyi tercih ederseniz sokağa çıkacaksınız. İşte ben zaten bunun için başladım Avon'a. Çevrenle, hayalindeki Avon Kadını'na ulaşman zor. Zor ama çok da keyifli bir süreç başlıyor bu aşamada. Bir kere SOKAKTA HAYAT VAR!



Her türden insanla iletişim kurmaya başlıyorsun ve bu seni inanılmaz mutlu etmeye başlıyor. Para konusu bir yana, sırf hayatıma kattığı bu büyük ilerleme için bile Avon'a borçluyum diyebilirim. Artık insanlarla dialog kurmakta zorlanmıyorum ve bundan keyif alıyorum :)

İnsanın gerçekten yapmaktan keyif alacağı işler de varmış diyorum şimdi. 2 üniversite mezunu biri olarak, 5,5 yılım, sokağa kapalı bir ofiste heba olmuş diyorum. Benim için çalışmak demek o zamanlar, mecburiyetten öteye geçmeyen, mutlu olunan bir işe inanmadığım dönemlerdi. Şimdi tamamen farklı bir düşünce yapısı içerisindeyim. Daha çok yeni sayılırım Avon'da ama gördüğüm şeylerle birlikte yolumun daha çok uzun olduğuna inanıyor ve başarabileceğimi biliyorum.

Siz de kendinize inanın ve yeter ki yapmak isteyin. Hem de kendi kendinizin patronu olarak.

Bir gün standıma da beklerim efenim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder